Äntligen!

Tjoho en personlig egen blogg om min vardag, kan det vara sant? Absolut, vi får se hur det kommer hållas igång, jag är inte den som bjuder på det smaskigaste i mitt liv ;) Vill gärna vara lite hemlighetsfull och folk kan gärna få undra haha, men visst kommer jag ha annat smaskigt att bjuda på. Så välkommen till min nya blogg!

Jahapp vad gör Linda en lördagskväll? Hon sitter i soffan hemma i Erikslund alldeles ensam, Martin (sambo) är på kollege- fest och sedan kanske han tar en tripp till mittis också man vet aldrig, men en annan har inge lust med någonting ikväll, snorig och slö, väldigt ont i nacken, allmänt trött, folket får spöka utan mig.

Jag är sjukt imponerad av idol-tjejen Moa Lignell, där har vi ju en av de största stjärnorna inom idolbranschen någonsin! Inte bara sångrösten, även som låtskrivare, hela hon är ju störtskön! Den här låten har hon skapat själv:

 


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0